·٠•●♥ اخبار پرسپوليس و استقلال ♥●•٠·˙

·٠•●♥ اخبار پرسپوليس و استقلال ♥●•٠·˙
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ˙·٠•●♥ پرسپوليس و استقلال با اخبار♥●•٠· ˙ و آدرس 30-30.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بانک ورزش- ترین‌های سال 92 را در دو بخش برای‌تان آماده کردیم. بخش دوم را بخوانید.

مواد مخدر سال

شوالیه یا حشیش؟

علی فتح‌الله‌زاده که استاد اظهارنظرهای حیرت‌انگیز است، بعد از افشا شدن پرداخت پول توسط او برای دریافت یک نشان بین‌المللی گفت: «پول دادیم شوالیه خریدیم، حشیش که نخریدیم!» خب راست می‌گوید بنده خدا. شما حشیش نخر، هر کار دیگری که دوست داشتی با پول انجام بده. از نظر ایشان مشکلی ندارد.

تبلیغ سال

فقط همین کم بود که در آستانه کنسرت‌های نوروزی فلان خواننده محترم لس‌آنجلسی، آقای مربی ارزشی برای ایشان در صداوسیمای رسمی مملکت تبلیغ کند. خوب شد محمد مایلی‌کهن را به موقع ممنوع‌التصویر کردند، وگرنه حتما برنامه کنسرت‌های خواننده محبوبش در آلانیا و ارمنستان را هم به سمع و نظر ملت می‌رساند!

استعداد سال

امیرحسین حاجی‌زاده یک پسربچه 9 ساله است که ویدیوهای مربوط به حرکات تکنیکی‌اش در سال 92 حسابی بین کاربران ایرانی اینترنت مشهور شد. اهالی فوتبال به او لقب «مسی اردبیلی» دادند و باشگاه پرسپولیس اقدام به جذب این پسر کرد.

چرت سال

بدون تردید چرت مرغوب سعید شیرینی روی نیمکت پرسپولیس در میانه‌های داربی 78 را می‌توان مهم‌ترین خواب فوتبال ایران در یک دهه گذشته دانست! اگر شما هم مثل ما هرگز پدیده‌ای را ندیده بودید که بتواند در محاصره صدهزار نفر انسان هیجان‌زده و درست وسط مهم‌ترین بازی باشگاهی کشور چشم روی هم بگذارد و برود برای خودش، حتما از آشنایی با سعیدخان شیرینی مشعوف شده‌اید.

روزی سال

بچه نیکبخت!

علیرضا نیکبخت واحدی یکی از انتقادبرانگیزترین خریدهای امیر قلعه‌نویی برای استقلال در ابتدای لیگ سیزدهم بود. هواداران این تیم از دو منظر به جذب ستاره سابق‌شان اعتراض داشتند؛ اول اینکه نیکی کاملا از روزهای اوجش دور شده و دوم اینکه او سابقه خیانت به آبی‌ها و حضور در پرسپولیس را در کارنامه‌اش دارد. با این حال امیر برای جذب نیکبخت اصرار داشت و در جمله‌ای به یادماندنی گفت: «این قرارداد روزی بچه نیکبخت است.» خیلی خوب است که امیرخان اینقدر غصه بچه‌هایی را می‌خورد که پدران‌شان بنز سوار می‌شوند. نه؟

مشت سال

با چیزی حدود یک سال تاخیر، تابستان 92 بالاخره افشا شد مجتبی جباری هنگام مذاکره برای عقد قرارداد با باشگاه استقلال در مقطعی با مدیران این تیم به مشکل برخورده و حتی به سمت علی فتح‌ا...زاده مشت هم پرتاب کرده است! با این وجود گویا یکی از معاونان مداخله کرده و مشت جباری به او خورده است. جالب اینکه کار معاون مربوطه به بیمارستان کشیده و از آن جالب‌تر اینکه در نهایت جباری با استقلال توافق کرده و در این تیم مانده است. خودتان ببینید چه وضعی بوده!

تفریح ناسالم سال

یک و نیم میلیون دوسیب آلبالو!

حضور تیم ملی امید کشورمان در کیش باعث به وجود امدن حاشیه‌های زیادی شد که از آن جمله می‌توان به متهم شدن برخی بازیکنان به استفاده از قلیان میوه‌ای اشاره کرد. جالب اینکه ظاهرا حتی یکی از پزشکان تیم هم بچه‌ها را در این حرکت گروهی و «تیم ورک» فوق‌العاده در سفره‌خانه همراهی می‌کرده است! اشتباه دوستان فقط جایی بود که فاکتور یک‌و‌نیم میلیونی مربوط به این عملیات را پرداخت نکردند و یک بهانه حسابی برای رسانه‌ای شدن موضوع باقی گذاشتند. امیدواریم از این به بعد هر اردویی که برگزار می‌شود، مسوولان تیم پول قلیان بچه‌ها را بدهند تا دیگر شاهد چنین افشاگری‌های تکان‌دهنده‌ای نباشیم.

ملبورن سال

صعود کردیم «یره»!

ملبورن سال، اولسان بود. درست بعد از باخت به ازبکستان دیگر هیچکس باور نمی‌کرد تیم ملی کشورمان بتواند به جام جهانی برسد، اما بچه‌ها سه بازی را پشت سر هم بردند و کاری کردند کارستان. جالب اینکه این بار هم گل صعود را یک مشهدی برای‌مان زد. خرداد 92 رضا قوچان‌نژاد رفت توی جلد خداداد عزیزی و تنها حمله ایران روی دروازه حریف را به تک گل بازی تبدیل کرد. بابا دمت گرم پسر!  

نقره داغ سال

فعلا استراحت کن رفیق!

در سالی که گذشت مهدی رحمتی بعد از مدتها شماره یک تیم ملی را تحویل یک بازیکن دیگر داد. ابتدا در سال 91 ستاره تیم استقلال فقط در یک مصاحبه مدعی شد شاید بخواهد از بازی‌های ملی اعلام بازنشستگی کند و کمی به استراحت بپردازد، اما ظاهرا همین اظهارنظر ساده در کنار بی‌میلی رحمتی به امضای نامه عذرخواهی باعث شد تا مشکلات کی‌روش با او در سراسر سال 92 هم ادامه پیدا کند. بر خلاف برخی گمانه‌زنی‌ها، گلر آبی‌ها حتی به اردوی آخر تیم ملی در اسفندماه هم دعوت نشد تا بختش برای حضور در جام جهانی به کمترین میزان ممکن برسد.

ریزش سال

همه رفتند، کسی دور و برم نیست

استقلال در نیمه دوم سال 92 سه بازیکن اصلی‌اش را از دست داد تا یک رکورد عجیب و غریب از خودش به جا بگذارد. فرهاد مجیدی خداحافظی کرد، پژمان منتظری رفت قطر و نکونام هم سر از کویت درآورد تا امیر قلعه‌نویی بیش از هر زمان دیگری احساس تنهایی کند.

سرمای سال

یار دوازدهم کو؟

از نظر قهر تماشاگران با ورزشگاه‌ها، سال 92 را شاید بتوان تلخ‌ترین سال تاریخ فوتبال ایران دانست. در شرایطی که به نظر می‌رسید صعود تیم کشورمان به جام جهانی بتواند شور و شوق تعقیب مسابقات را زیر پوست مردم تزریق کند، این اتفاق رخ نداد تا مثلا هنگام میزبانی استقلال در برخی دیدارهای خانگی‌اش تعداد حضار در ورزشگاه با انگشت قابل شمارش باشد.

برخورد چکشی سال

به من می‌گن آقا کریم!

این که می‌گویند «واسه ما شکلاتی» دقیقا توصیف کامل برخورد کریم باقری با گنارو گتوزو در بازی ستارگان پرسپولیس با پیشکسوتان میلان بود. کرگدن که خودش در سطح اول فوتبال اروپا عالم و آدم را زده بود، این بار در تهران به پست آقا کریم ما خورد تا بعد از برخورد، چند دقیقه‌ای گیج بخورد!

لطیفه سال

نوسترآداموس وارد می‌شود

وزیر ورزش فرمودند: «بوسنی را که راحت می‌بریم، نیجریه را هم کمی کار می‌برد ولی می‌بریم، بردن آرژانتین هم دور از دسترس نیست!» یعنی اگر خبرنگار حضور ذهن داشت و برنامه را تا فینال با گودرزی چک می‌کرد، قشنگ جام قهرمانی را گرفته بودیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 6 فروردين 1393 ] [ 11:20 ] [ حسين يارعلي ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

·٠•●♥ سلام نظر فراموش نشه : ممنون كه نظر مي دهيد♥●•٠· به وبلاگ من خوش آمدید .
آرشيو مطالب
اسفند 1392
بهمن 1392
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 28
بازدید هفته : 145
بازدید ماه : 145
بازدید کل : 77349
تعداد مطالب : 275
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1

code ahang